Az ügyfélnek küldött levélben lehetőség van elfogadni vagy elutasítani az ajánlatot, mindössze egyetlen kattintás szükséges hozzá. Egyszerűbb nem is lehetne.
Az ajánlatot tartalmazó levélben az ügyfél megkapja az ajánlott szoba leírását, a szobához tartozó szolgáltatásokat (melyeket szükség esetén egyedileg módosíthat az ügyintéző).
Az ügyfél üzenhet a kezelőnek egyedi igényeiről, ehhez válaszüzenet és belső megjegyzés is hozzáadható. Ezen információk megjelennek a NAPTÁR nézetben és a MŰSZAKZÁRÓ adatlapon is.
Ön bárhonnan, bármikor átnézheti cége működését! Mivel a rendszer egy szerveren fut, így a rendszer működése biztonságos és nem helyhez kötött: távolról is teljes a kontroll.
Nincsenek beragadt, elfelejtett tételek. A beérkezett ajánlatkérésről, foglalási igényről azonnal e-mail üzenetet kap az ügyintéző, amelyet 1 perc alatt kitöltve vissza is küldhet az ügyfélnek.
A foglalási adatokat az ügyfél rögzíti, így Ön a kész adatokkal dolgozik. A felvitt adatok természetesen igény esetén szerkeszthetők, illetve ha szükséges, az ajánlat módosított címre is kiküldhető.
A foglalások típusonként vannak elkülönítve: AJÁNLATKÉRÉS, LEFOGLALT, MEGÉRKEZETT és TÖRÖLT. Csak rákattint az ajánlatkérések menüpontra és egyből látja az új megkereséseket.
Több jogosultsági szint van, így mindenki azzal törődhet, ami a munkakörébe tartozik. Felhasználóként tulajdonosi, adminisztrátori és ügyintézői hozzáférés választható az egyes felhasználókhoz.
A foglalási adatlapon minden információt megtalál. A vendég adatai mellett látszik a megrendelés értéke tételesen, táblázatba foglalva, valamint az ügyféllel történt üzenetváltások is olvashatóak.